YourSurprise

Looking for an Internship? Your surprise has spots available! YourSurprise is an expert in personalized gifts and has a lot of resources available to make for an awesome experience as intern!

Wat je doet

Als stagiair op de IT afdeling van YourSurprise draai je mee als een volwaardig software engineer. Je komt terecht in één van onze vier squads: Interne Automatisering, Personalisatie, Website en marketing en als laatste Business Intelligence en Data Science. Samen met jou bepalen we welk squad het beste past bij jouw ambities als startende developer.

Tijdens je stage werk je bijvoorbeeld aan één van de volgende onderdelen:

• het maken en verbeteren van PHP webapplicaties voor je collega’s van de productie, inkoop, finance en of klantenservice afdeling van YourSurprise.
  • het ontwikkelen van software voor misschien wel onze belangrijkste applicatie: onze personalisatie software, ook wel de ‘editor’ genoemd – onze personalisatie software is gemaakt in JavaScript en Python.
  • het ontwikkelen van nieuwe, of verbeteren van reeds bestaande functionaliteiten voor onze website, denk bijvoorbeeld aan onze winkelmand – hierbij maken we gebruik van oa. PHP en Vue.js.
  • het ontwikkelen van nieuwe Data Science modellen op basis van de enorme berg aan data die we verzamelen in ons datawarehouse BigQuery.
  • het onderhouden en verbeteren van ons (Kubernetes) cluster in Google Cloud, gebaseerd op Terraform, waar al onze software draait – in zowel virtuele machines en Docker containers.

Hier kom je terecht

Onze software is de motor achter de snelle groei van YourSurprise. Van online personalisatie software tot het automatisch plaatsen van inkoopbestellingen, van een eigen ontwikkelde webshop (actief in 22 landen) tot het aansturen van alle machines in de productieafdeling: alle software hebben we zelf gemaakt.

Je komt terecht in een divers en jong team van 25 softwareontwikkelaars, een tester, systeembeheerder, data scientist en een teamlead. Verdeeld over vier squads werken we als team aan alle bouwstenen van ons bedrijf. We zijn vooruitstrevend en staan nooit stil. In 2019 verhuisden we ons volledige platform naar een Kubernetes cluster bij Google (met behulp van Terraform), volgden we als team een opleiding Data Science en oefenden we samen met het schrijven van geautomatiseerde testen met Cypress.

Wat je krijgt

• een mooie stagevergoeding.
  • een super leerzame stage, die jezelf mee kan helpen vormgeven.
  • heerlijke lunch (tegen kleine vergoeding) en iedere dag vers fruit.
  • eindeloze knuffels van de liefste kantoorhond.
  • een YourSurprise sportclub, toffe feesten, gezellige vrijdagmiddagborrels en het jaarlijkse legendarische weekend weg met het hele bedrijf. allemaal op vrijwillige basis natuurlijk.
  • enorm veel vrijheid en verantwoordelijkheid: bij ons telt de mening van iedere ontwikkelaar, ervaren of niet, en richt je zelf je werk in zoals jij dat wilt.
  • een unieke teamspirit: wij organiseren onze eigen hackathons, LAN-parties, nodigen af en toe een software-guru uit voor een privé workshop en organiseren andere uitjes.

Vereisten

• je bent leergierig en wil niks liever dan een goede developer worden.
  • je bent pas tevreden met de software die je maakt, als de gebruiker dat is.
  • je vindt het gaaf om je kennis bij te spijkeren met hulp van ruim 25 gedreven collega softwareontwikkelaars.
  • je vindt het leuk om in een team te werken, agile is je tweede naam.